Ověřování osobních údajů online šetří čas i peníze veřejným institucím. Víte ale, že díky němu mohou dokumenty na dálku podepisovat také soukromé podniky? Představíme vám i ostatní výhody, které elektronické ověření totožnosti přináší firmám. Pomůže také té vaší.
Po veřejných institucích ověřování osobních údajů online naplno pronikne do soukromé sféry, a to ještě během letošního roku. Firmy, které doteď musely kvůli každému lejstru jezdit za zákazníkem, nebo s dokumenty minimálně běhaly na poštu, už většinu papírování vyřídí online. Co je však nejdůležitější? Při ověření osobních údajů online s jistotou víte – na rozdíl od skenování nebo posílání poštou – která osoba dokument opravdu podepsala. Ověříte totiž její identitu na dálku.
A co další výhody?
Jestli ve firmě z nějakého důvodu začít s využíváním ověření osobních údajů online, tak je to právě tento. Přes aplikaci (například iD Brána) s dodavateli i odběrateli rychle, jednoduše a bezpečně podepíšete smlouvy online. Navíc v naprostém souladu se zákonem.
Odpadají tak starosti se zasíláním papírových kontraktů k podpisu nebo ztrácení času dojížděním za zákazníky.
Vlastníte-li podnik nebo pokud v něm pracujete na administrativní pozici, dobře tu situaci znáte. Zašlete zákazníkovi objednávku a potřebujete na ni co nejdříve získat jeho podpis. Tak, aby splňoval zákonem stanovené požadavky.
Aplikace pro ověření osobních údajů online je pro tento případ ideálním řešením. Stejně jako smlouvu, i objednávku a další dokumenty přes ni můžete s druhou stranou podepsat 24 hodin denně a 7 dní v týdnu.
Díky aplikaci pro ověření osobních údajů online snížíte firemní náklady až o 25 % a vaši zaměstnanci nebudou trávit dlouhé hodiny papírováním. Ročně takto můžete ušetřit až stovky hodin, které se dají využít k něčemu prospěšnému.
Byznys bývá plný nejistot. Občas ani netušíte, jestli domlouváte obchod opravdu s tou osobou, která se vám v e-mailu či po telefonu představila. Jenže daný člověk se nachází stovky kilometrů daleko a vy nechcete jen kvůli nedůvěře přijít o zakázku.
Co s tím? Ověřte dotyčného online. Aplikace pro ověření získává údaje o osobách přímo ze státních registrů, takže máte 100% jistotu o pravosti identity. Bezpečnější formu ověření už nenajdete.
Firmy zákazníkům i jiným osobám stále častěji zpřístupňují své interní systémy – odběratelé a dodavatelé v nich například rychle dohledají potřebná data k uskutečnění zakázek. Jak to ale udělat, abyste k citlivým informacím nepustili nevyžádanou osobu? Nejlépe tak, že osobní údaje osoby, která do systémů přistupuje, ověříte online.
Přes elektronické ověření se zákazníci dostanou i do klientských/zákaznických zón, které mají v oblibě zejména e-shopy.
Ptáte se, kterými způsoby můžete své zákazníky na dálku ověřit? Správná otázka! Je jich hned několik, ale nejčastěji se využívají tyto čtyři:
bankovní identita
MojeID
občanský průkaz s čipem
mobilní klíč k eGovernmentu
Díky prvnímu způsobu, bankovní identitě, od letoška snadno ověříte kohokoliv, kdo tuto službu využívá. Podrobnosti o bankovní identitě najdete zde.
I vaše firma může brzy ověřovat zákazníky elektronicky. Jak? Přes aplikaci iD Brána. Je 100% bezpečná, jednoduchá k používání a kvůli její implementaci není potřeba zasahovat do stávajících systémů.
Kontaktuje nás a dáme vám aplikaci iD brána k nezávaznému vyzkoušení zdarma.
© 2021 EzConvey. All rights reserved,